По повод Световния Ден на Климата на 15-05-2022 г., компаниите МиаЗо ООД и и.Д. Сълюшън Къмпани ООД – изключителен представител на Smart Pack®, както и гражданска организация Обществен Център по Околна Среда и Устойчиво Развитие - Варна, обединяват усилия в полза на опазването на горите с кампания CashON. Инициаторите на кампанията от МиаЗоо си поставят за цел да спасят поне 60 дървета от изсичане в рамките на една календарна година след старта на кампанията и за засадят нови дървета със средства, които ще бъдат набрани от върнати кашони. За всеки един кашон, който клиентите на МиаЗоо ООД върнат обратно вместо да изхвърлят, МиаЗоо се ангажира двойно – първо, да употреби кашона отново за целите на доставките, и второ – да отделя по 30 стотинки за всеки върнат кашон в полза на каузи за залесяване. За мотивацията в старта на кампанията се грижат и.Д. Сълюшън Къмпани ООД – изключителен представител на Smart Pack®, които предоставят безвъзмездно 15 000 броя биоразградими и компостируеми хигиени пликчета като подарък. Всеки от първите 250 върнати кашони получават х 1 стек с 60 броя екологични торбички. Реализацията на дарените средства е поверена на екологичната организация с над 25-годишна история в защита на еко каузи -- Обществен Център по Околна Среда и Устойчиво Развитие (ОЦОСУР), които ще насочат дарените от МиаЗоо средства към граждански проекти, свързани с опазване на горите и залесяване чрез фонд „Лист“.
Посланието, което организаторите отправят към всички потенциални участници в кампанията е, че всеки един кашон е дърво, спасено от изсичане. „Малко потребители си дават сметка колко дълга е веригата на доставки на един продукт, който виждат на регала. Преди да стигне до там, продуктът е бил транспортиран от точка до точка с неизменната транспортна опаковка – кашонът. Когато кашонът попадне в магазина, той бива изхвърлен като отпадък. С кампания CashON искаме да променим начина, по който гледаме на ресурсите, да вдъхновим към действие всички участници в дългата верига на доставки до потребителя. Действието е лесно: просто върни кашон! Ползите са огромни: спасяваш дърво.“, коментира Иван Антонов, Управител на МиаЗоо ООД.
Кампания CashON е постоянна кампания, която стартира официално в Деня на Климата 2022 г, а първите постигнати резултати от нея ще бъдат обявени в Седмицата на Гората 1-7 април 2023 г, когато ще стане ясен общия принос на всички участници за опазване на горите. В кампанията могат да участват бизнес клиенти на МиаЗоо, до които МиаЗоо изпраща доставки със собствен транспорт със собствени кашони. Участниците лесно могат да разпознаят кашоните в кампанията по логото на МиаЗоо или по специалния кампаниен стикер CashON върху кашона. Всичко, което се изисква от фирмите участници е при получаване на пратка с транспортен кашон, да сгънат и приберат кашона до следваща доставка или веднага да го предадат обратно на шофьора -доставчик. По този начин кашонът се връща обратно в склада, където се подготвя за повторно използване. Един кашон може да се употреби до 7 пъти, а след амортизиране от многократна употреба, кашоните ще бъдат предадени за рециклиране.
Партньорите в кампанията препоръчват на всички компании в бранша да бъдат съпричастни към общата цел да опазим горите и климата и да приложат тази добра практика заради нейните преки обществени ползи.
Фонд „Лист“, към една от най-старите кампании за опазване на горите „ Лист по лист„ ще бъде бенефициент на дарените средства от всички върнати за многократна употреба кашони. Кашоните ще бъдат преброявани и за всеки един, ще се отделят по 30 стотинки във фонда.
Илиян Илиев, Председател на ОЦОСУР споделя за значението от отговорното потребителско поведение: „Свидетели сме и на масово изсичане на горите за целите на индустрията. За направата на 1000 кашона, например, се отсичат 4 дървета. Подкрепяме компаниите, които разбират вредата от линейния начин на консумация „употребявам – изхвърлям“ и стават лидери на действие с прилагането на принципите на кръговия модел, или т. нареченото правило „Reuse” , при което използваме един ресурс отново и отново, както е в примера с транспортните кашони. Това намалява натиска върху околната среда, дава възможност на горите да се възстановят. Радваме се да подкрепим и продължим инициативата“
Инициатор на кампанията:
МиаЗоо ООД - Домашните любимци и отговорната грижа към тях са мисия на МиаЗоо от самото и създаване през 1993 г. Днес МиаЗоо ООД е един от водещите производители на кожени изделия и изделия от изкуствена лента за домашни любимци в България и изключителен представител на водещи компании и търговски марки за страната. Екологичните решения и екологичните практики компанията развива успешно и чрез свои собствени търговски марки като anipro, Clean Box , Eco Clean Box. Продуктите на МиаЗоо можете да намерите в специализираните зоомагазини, ветеринарни кабинети и клиники
Партньори на кампанията:
„Обществен център за околна среда и устойчиво развитие“ е неправителствена организация, работеща в обществена полза от 1995 г. Да превърнем опазването на околната среда в личен интерес на всеки! Това е мисията, от която се ръководи сдружението повече от 25 години. Тя обединява стотици доброволци, партньори, координатори на мисии и проекти, приятели и членове на организацията през годините.
и.Д. Сълюшън Къмпани ООД – изключителен представител на Smart Pack® – подаръците в кампания CashON са любезно предоставени от SmartPack® - партньор на МиаЗоо в налагането на продуктови решения, щадящи природата: 100% биоразградими и наторяващи почвата торбички, произведени от възобновяеми източници и отговарящи на стандарт EN 13432:2000 на ЕС.
Smart Pack® – Вашият партньор за един по-чист и здрав свят в името, и за бъдещето на децата ни! Да бъдем отговорни заедно! www.webtc.eu
Всичко за кампанията можете да научите тук:
За контакти и въпроси относно кампанията тук:
+ 359 878 389 719
Напишете коментар